Wednesday 18 January 2023

NPFL 2023 season Matchday 1: Results, scorers

Jan 8
*Akwa United 0 Bendel Insurance 2
Imade Osehenkhoe  (35th min)
Ismael Seriki            (43rd min)
 

Sat, Jan 14
*Nasarawa United 1 Enyimba 2
Elijah Akanni - Enyimba   (32nd min)
Imo Obot         -Enyimba   (37th min)
Oche Josiah    - Nasarawa (40th min)

Sunday, Jan 15:

*Plateau United 3 Shooting Stars 3
Joshua Akpan - 3SC (6th min)
Onyebuchi Ifeanyi-Plateau (8th min)
Anthony Okachi - 3SC (15th min)
Akintunde Azeez - 3SC (65th min)
Izuchukwu Chimezie - Plateau (72nd min)
Ifeanyi Emmanuel - Plateau (80th min)

*Remo Stars 2 El-Kanemi Warriors 0

*Rivers United  2 Lobi Stars 1
Morice Chukwu - Rivers Utd (16th min)
Umar Ubah - Lobi Stars (55th min)
Kenechukwu Agu - Rivers Utd (90th min)

*Wikki Tourists 0 Niger Tornadoes 2

*Enugu Rangers 0 Abia Warriors 2
Bello Lukman (41st min)
Monday Yakubu (89th min)

*Bayelsa United 1 Dakkada FC 1

*Doma United   1 Sunshine Stars 1

*Kwara United 0 Gombe United 0 

CAPTION:

A player of Kwara United takes on Yusuf Taiye of Gombe United during their 2023 NPFL Matchday One clash at the Lekan Salami Stadium, Ibadan, last Sunday which ended in a goalless draw.


No comments:

Post a Comment