Monday 20 December 2021

NPFL 2021/22 SEASON: MATCHDAY 1 RESULTS:

 


NPFL 2021/22 SEASON: MATCHDAY 1 RESULTS:

*MFM FC, Lagos 0 Remo Stars 2
Akanni Qudus (55th min)
Andy Okpe (90+ min)

*Kwara United 3 FC Dakkada 0
Stephen Jude (4th, 60th min)
Junior Lokosa (32nd minute)

*Gombe United 0 Shooting Stars 0

*Akwa United  3 Kano Pillars 0
Ezekiel Bassey (1st half)
Stephen Chukwude (52nd minute)
Friday Ubong (90th min)

*Lobi Stars   1 Rivers United 1
Rabiu Ishaq Kayode - Rivers Utd (27th min)
Nanen Barnabas Imenger - Lobi Stars (47th min)

*Katsina United 1 Enugu Rangers 2
Ossy Martins - Rangers (13th min),
Mustapha Salisu - Katsina United (35th min)
Ossy Martins (54th min)

*Enyimba  2    Abia Warriors 1
Ekene Awaziem - Enyimba (34th min)
Paul Samson - Warriors (50th min)
Chidozie Obasi - Enyimba (77th min)

*Niger Tornadoes 1 Plateau United 0
 Kabiru Adeniji  (13th min)

*Heartland 3  Nasarawa United 3
Ajibola Otegbeye - Nasarawa Utd (15th min)
Ikenna Stephen- Heartland (41st min)
Ajibola Otegbeye - Nasarawa Utd (42nd min)
Nwaodu Chukwudi - Heartland (48th min)
Chinedu Ohanachom - Heartland (67th min)
Abubakar Abdullahi - Nasarawa Utd (76th min)
......................

Caption:

Samuel Chisom of Kwara United takes on a player of Dakkada FC during Sunday's NPFL matchday one clash at the Kwara State Stadium, Ilorin. The game ended 3-0 in favour of the hosts known as the Harmony Warriors.


No comments:

Post a Comment