Sunday 7 February 2021

2020/21 NPFL Matchday 8 results, scorers


*Nasarawa United 1 Enyimba 2
Abubakar Abdulahi (own goal) 15th min
Cyril Olisema-Enyimba (32nd min)
Chinedu Ohanachom-Nasarawa

*Warri Wolves 1 Plateau United 0
Efe Yarhere (72nd min)

*Katsina United 2 Rivers United 1

*Adamawa United 0 Akwa United 1
Mfon Udoh

*Kano Pillars 2 Jigawa Golden Stars 0
Ngweni Kadiang (brace)

*Heartland 1 IfeanyiUbah 1

*Wikki Tourists 2 MFM FC, Lagos 0
Promise Damala
Chinedu Udeagha

*Kwara United 2 Lobi Stars 1
Christopher Nwanze- Kwara (62nd min)
Jude Steven-Kwara (76th min)
Samuel Tiza-Lobi Stars (86th min)

*Abia Warriors 4 Sunshine Stars 1
Fatai Abdulahi
Emmanuel Ugwuka
Bello Lukman (brace)
Sadeeq Yussuf -Sunshine Stars

*Enugu Rangers 3 Dakkada FC 0
Isreal Abia (1st half)
Christian Nnaji (2nd half brace)

 

Caption: A player of Kwara United dazzles during a NPFL game.

No comments:

Post a Comment