Wednesday 27 January 2021

2020/21 NPFL Matchday 6 results, scorers


*Kwara United 1 FC IfeanyiUbah 0
Olawale Farayola (86th min)

*Heartland 2 Akwa United 1
Mfon Udoh -Akwa Utd (34th min)
Samuel Nonshiri-Heartland (52nd min)
Nduka Pascal Eze-Heartland (81st min)

*Abia Warriors 0 MFM FC, Lagos 0

*Enugu Rangers 0 Lobi Stars 0

*Dakkada FC 1 Sunshine Stars 2

Jesam Edet-Dakkada (65th min)
Sadeeq Yusuf -Sunshine (13th, 64th min)

*Warri Wolves 1 Nasarawa United 2
Uche Ihuarulam -Wolves (22nd min)
Silas Nwankwo-Nasarawa (65th min)
Chinedu Ohanachom-Nasarawa (79th min)

*Adamawa United 1 Enyimba 2
Idris Abubakar-Adamawa (75th)
Anayo Iwuala-Enyimba (8th min)
Imoh Obot-Enyimba (42nd min)

*Wikki Tourists 2 Jigawa Golden Stars 0
Nazifi Yahaya (39th min)
Promise Damala (79th min)

*Katsina United 0 Plateau United 0

*Kano Pillars ? Rivers United ?

Caption: 

Heartland's Samuel Nnoshiri, during the game against Akwa United at the Dan Anyiam Stadium, Owerri, last Sunday.

No comments:

Post a Comment