Monday 20 January 2020

2019/20 NPFL Match Day 16 results, scorers

*Plateau United 5 Adamawa United 0
Ibrahim Mustapha (brace)
Oche Ochowechi
Uche Onwuasoanya
Abba Umar

*Enugu Rangers 3 Abia Warriors 1
Ifeanyi George-Rangers (brace)
Ibrahim Olawoyin-Rangers
Lukman Bello-Abia Warriors.

*FC IfeanyiUbah 2 Enyimba 0
Uche Sebastine
Ikenna Cooper
 

*Kano Pillars 2 Akwa United 0
Nyima Nwagua (76th min)
Rabiu Ali (79th min)

*Wikki Tourists 2 MFM FC, Lagos 1
Promise Damala-Wikki
Olushola Ajala-Wikki (45th min)
Chimezie Izuchukwu-MFM (47th min)

*Nasarawa United 1 Warri Wolves 2
Godwin Atsimene-Wolves (26th, 90th min)
Abubakar Lawal-Nasarawa Utd (70th min)

*Jigawa Stars 1 Rivers United 1
Cletus Emotan-Rivers Utd (14th min)
Festus Austin-Rivers Utd (83rd min, own goal)

*Lobi Stars 0 Dakkada Int. 0

*Kwara United 0 Sunshine Stars 0


*Heartland 0 Katsina United 0

No comments:

Post a Comment