Thursday 21 February 2019

2019 NPFL Match Day 10 results, scorers

Group A:

*Kwara United 2 Niger Tornadoes 0
Nosiru Afeez
Lukman Binuyo

*Bendel Insurance 1 Rivers United 1
Ugwu Michael -Insurance (12th min)
Ossy Martins  -Rivers Utd (49th min)

*Enyimba         2 Katsina United 0
Ifeanyi Anaemena       (35th min)
Abdulrahmam Bashir (60th min)

*MFM FC, Lagos  2 Sunshine Stars 0
Adeniji Kabir
Michael Ohanu

*Enugu Rangers 2 Wikki Tourists 0
Micheal Uchebo -Rangers (60th, 78th min)
Abba Umar -Wikki (86th min)

*Lobi Stars  2 Remo Stars 1
Yaya Kone -Lobi (Brace)
Sunday Williams -Remo Stars


Group B:

*Nasarawa United 1 Yobe Stars 0
Isah Ndda (43rd min)

*Gombe United 0 Go Round 1
Henry Ochuba (7th min)

*Plateau United 0 Kada City 1
Sadiq Suleiman (81st min)

*Kano Pillars 2 Abia Warriors 0
Mohammed Gambo
Rabiu Ali

*Akwa United vs FC IfeanyiUbah 0
Mfon Udoh (40th min)

*El-Kanemi Warriors 2 Heartland 0
Ba’a kaka Kolo
Innocent Gabriel

No comments:

Post a Comment