Monday 14 January 2019

2019 NPFL Match Day 1 & 2 results, scorers

Matches played on January 13, 2019

*Kwara United 1 Sunshine Stars   1
Franklin Sasere-Kwara Utd (Own goal, 45+1 min)
Seun Olulayo -Sunshine (Own goal, 70th minute)

*Enyimba          2 MFM, Lagos      0
Nelson Ogbonnaya     -13th min
Abdulrahman Bashir -54th min

*Nasarawa United 1 Abia Warriors    0
Abdullahi Abubakar -20th min

*Kano Pillars      1 Heartland         0
Sunday Chinedu -16th min

*Akwa United    0 El-Kanemi Warriors 1

Ba'akaka Azikoro - 90+4 min

*Plateau United      0 FC IfeanyiUbah 0
......................

Caption: 

Ebenezer Odeyemi of Kwara United (right) fights for the ball with a player of Sunshine Stars, during their NPFL Match Day one opener in Ilorin, last Sunday.
...........
Match Day 2 results, scorers:

*MFM FC 2 Kwara United 0
Segun Alebiosu -Kwara Utd (Own goal, 48th min)
Adeniji Kabiru  -MFM (75th min)

*El-Kanemi 2 Kano Pillars 1 
 Bello Kofarmata  -El-Kanemi  (20th min)
Rabiu Ali -Pillars (45th min)
Rasaq Aliyu -El-Kanemi  (71st min)  

*Abia Warriors 1 Go Round 2  
Sadiq Ololade -Go Round (37th min)
Emeka Isaac -Abia  (69th min)
Emmanuel Ugwu-Go Round (92nd min)
    
*FC IfeanyiUbah 1 Nasarawa United 0
 Chijioke Alaekwe ((90+2 min)
    
*Heartland 3  Plateau United 0
 Efe Yarhere  (60th min).
Chinonso Okonkwo (79th, 87th min)
        
*Niger Tornadoes 1 Rivers United 1
Eric Frimpong -Tornadoes (66th min)
Ossy Martins -Rivers Utd (69th min)





No comments:

Post a Comment