Tuesday 11 April 2017

2017 NPFL Match day 18 results, scorers

*Shooting Stars 2 Niger Tornadoes 1
Sunday Faleye          -Shooting Stars (36th min)
Wilfred Ammeh       -Niger Tornadoes (75th min)
Assiri Emmanuel     -Shooting Stars (81st min)

*Rivers United 1 Abia Warriors 0
Bolaji Sakin (30th min)

* Kano Pillars 0 Akwa United 1
Christian Pyagbara (19th min)

*MFM, Lagos 3 El-Kanemi Warriors 0
Austine Ogunye     (19th min)
Sikiru Olatunbosun (27th min)
Stephen Odey       (43rd min)

*Katsina United 2 Enyimba 1
Chinedu Ohanchom  -Enyimba
Obinna Eleje      -Katsina Utd
Chinedu Udechukwu -Katsina Utd

*Wikki Tourists 3 Gombe United 1
Chukwudi Samuel -Wikki (3rd min)
Abubakar Lawan  -Wikki (23rd min)
Sadiq Shuaibu   -Gombe (59th min)
Hassan Hussein  -Wikki (82nd min) 

*ABS, Ilorin 1 Nasarawa United 0
Ernest Governor (87th min)

*Sunshine Stars 1 Remo Stars 0
Thomas Adesina (13th min)
 

*Enugu Rangers 1 Plateau United  0
Daniel Etor (22nd min) 


*Lobi Stars 0 FC IfeanyiUbah 0

No comments:

Post a Comment