Monday 6 March 2017

2017 NPFL Match day 12 results, scorers

*Shooting Stars 1 Plateau United  1
Ibeh Johnson    -Plateau Utd (+45 min)
Adebayo Abayomi -Shooting    (70th min)

*MFM, Lagos     1 Remo Stars     0
Stephen Odey (18th min)

*Kano Pillars   3 Enyimba        1
Kabir Balogun    -Pillars (24th min)
Kabir Balogun    -Pillars (60th min)
Chukwudi Stephen -Enyimba (69th min)
Gambo Mohammed   -Pillars (+90th min)

*IfeanyiUbah   2 Abia Warriors  2
Sunday Adetunji-Abia Warriors (12th min)
Defender Eze   -IfeanyiUbah   (27th min)
Osanga King    -IfeanyiUbah   (64th min)
Ozor Chinedu   -Abia Warriors (79th min) 

*Rivers United     1 Enugu Rangers 0
Esosa Igbinoba (1st min)

*ABS, Ilorin    1 Katsina Utd    0
Adesina Gata (25th min)

*Lobi Stars     1 Gombe Utd      0
Anthony Okpotu (9th min)

*Niger Tornadoes 2 Nasarawa Utd   0
Abdullahi Musa Wakili   (26th min)
Thmas Zenke                  (60th min)

*Akwa United  1 El-Kanemi Warriors 0
Ibrahim Alhassan (82 min)

*Sunshine Stars 1 Wikki Tourists 0
Ambrose Onyeama (23rd min)


Caption: Kano Pillars' Kabir Balogun, the only player who netted a brace in the 2017 NPFL Match Day 12 games
.

 

No comments:

Post a Comment