Thursday 9 February 2017

2017 NPFL Match Day seven results, scorers

*Remo Stars 0 Niger Tornadoes 1
Chidiebere Ajoku (59th min)

*Plateau United 2 El-Kanemi Warriors 0
Salomon Junior (12th min)
Jimmy Ambrose  (43rd min)

*Gombe United   1 Nasarawa United 0
Austin Oladapo (83rd min)

*Abia Warriors  1 Sunshine Stars  1
Joseph Abiodun   -Sunshine Stars (44th min)
Ndifreke Effiong -Abia Warriors  (47th min)

*ABS, Ilorin    1 MFM, Lagos      0
Samuel Oyedeji (73rd min)

*Enyimba        1 Akwa United     0
Mfon Udoh   (82nd min)
 

*Rivers United     1 Kano Pillars  1
Godbless Asamoah -Rivers Utd (45th min)
Amos Gyang           -Pillars         (57th min)

*Enugu Rangers  2 Lobi Stars   1  
Daniel Etor -Rangers (1st half)
Kingsley Eduwo -Lobi (1st half)
Bobby Clement  -Rangers (90th min) 

 *Wikki Tourists    1 Shooting Stars 0

*Katsina United    1 FC IfeanyiUbah 0





No comments:

Post a Comment